JuliasBok

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

" Förlorad vänskap , Godie Vänskap "

Av julia Jurván - 5 mars 2010 20:20

 

Vi har gått skilda vägar nu visst det är svårt men det är de ända
lätta för oss båda och för vårat nya liv. Visst kommer aldrig glömma ditt skratt ditt leende eller ditt hjärta
för det är unikt.
Men jag vet att du kommer få en bra framtid att se ifram emot och jag lika så.
Och jag hoppas över hela mitt hjärta att du blir lycklig som du förtjänar.
Så ska jag försöka lika så.

 

Du vann dina fiender.. genom att ljuga.
Genom att sprida falska ryckten.
Det funkade i en vecka..
men nu så har du förlorat alla igen,
till och med dina bästa vänner.
Inte ens dom tror dig & ditt snack längre.
Vad ska du göra nu när du inte har några kvar?
Du kanske har lärt dig något från allt du har gjort?
Men det kanske är försent?

Jag en ny underbar vän fått,
ja än har han inte gått.
Mycket skratt kan du få fram,
men du, förlåt för att jag är så plågsam!
En vän som dig,
är något jag kan tänka mig.
Underbar som du är,
hoppas jag att du stannar med mig här.
Vill verkligen inte mista dig som vän,
du är helt enkelt suverän!

vad är det som snurrar i magen?
Som pirrar på natten & dagen?
Vad är det som brinner & bränner ?
ja, säg mig, vad är det jag känner?
Vad är det för krafter som sliter ?
Som klöser & river & biter .
först vill man sjunga & tralla,
sen är man ledsnast av alla.
Vad är det för känslor som dunkar ?
Vänskap - Vem vet hur det funkar ?
Vänskap- det ända man klarar:
att glädjas så länge det varar.
Vad är det som håller mig vaken ?
jag ropar ditt namn över taken!
Nu vill jag att världen ska höra:
Vår vänskap ska ingen förstöra.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia Jurván - 5 mars 2010 21:00

gonna liveWhen all the castles turn to sandwhen there's no one left in commandwhen drugs are no longer in demandand the captain's free to lend a handthe ivory will return to tuskand the lost children will be home by duskthe world will be a sweeter pl...

Av julia Jurván - 5 mars 2010 20:54

Fyra män sitter på anställningsintervju och chefen frågar männen:- Vad är det snabbaste ni vet?Första mannen svarar:- En tanke! Den poppar upp i huvudet utan förvarning, plötsligt finns den bara där!Den andra mannen svarar:- En blinkning, den kommer ...

Av julia Jurván - 5 mars 2010 20:46

Some love one,some love two.I love one, and that is you. He lets me listen,when he moves me, Words are not like other words He takes me, from under my arms He plants me, in a distant cloud And the black rain in my eyes Falls in torrents, torrents H...

Av julia Jurván - 5 mars 2010 20:11

Lite längre dikter Tårarna rullar sakta på min kind. Jag tänker på dig och att jag aldrig kommer at få dig. Jag känner klumpen i halsen, nu är det inte tårar längre utan gråt. Gråt som håller på att trasa sönder den del av mitt hjärta ...

Av julia Jurván - 5 mars 2010 20:10

Killar är som........ -Toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit. -Golfbollar, går från hål till hål. -Luft, man klarar sig inte utan dem. -Vulkaner, sprutar när de blir heta. -Blandfärs, hälften nöt, hälften svin. -Ballonger, upp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards